Monday, 23 October 2017

Testimoni ibu hamil mengamalkan Qaseh Gold Adinda




Masalah ibu hamil sering dikaitkan dengan
✔ Lemah dan tidak bertenaga??
✔ Sedang mengalami ‘morning sickness’??
✔ Mencari produk yg boleh membantu tumbesaran bayi yang dikandung??
✔Paras HB (hemoglobin) rendah??



Masalah ibu hamil sering dikaitkan dengan
✔ Lemah dan tidak bertenaga??
✔ Sedang mengalami ‘morning sickness’??
✔ Mencari produk yg boleh membantu tumbesaran bayi yang dikandung??
✔Paras HB (hemoglobin) rendah??
➊ Khasiat QASEH GOLD ADINDA Untuk Ibu Mengandung:
✔ Membantu menguatkan sistem PERTAHANAN badan (sistem imun).
✔ Membantu mengurangkan ‘Morning Sickness’ (alahan ibu mengandung).
✔Membekalkan TENAGA yang berpanjangan.
✔Merangsang penghasilan SUSU IBU yang banyak sejak dari mengandung.
✔Melawaskan masalah PEMBUANGAN yang dialami wanita mengandung
✔ Membantu TUMBESARAN otak bayi dalam kandungan.


Jom baca pengalaman ibu hamil yang telah mengamalkan Qaseh Gold Adinda semasa hamil.











Saturday, 21 October 2017

Manafaat passiflora , ramuan Qaseh Gold Adinda



Bunga passiflora merupakan bunga yang sudah dipercayai sebagai penawar yang dapat menyembuhkan perbagai jenis penyakit. Khasiatnya sudah dikenali di Amerika sejak 200 tahun yang lalu.




Passiflora mempunyai kesan yang menenangkan sehingga penggunaanya efektif untuk mengatasi perasaan gemuruh, asma & kekejangan otot.

Diantara khasiat lain adalah:

  • Mengatasi insomnia atau susah tidur
  • Mempercepat penyembuhan luka
  • Menurunkan tekanan darah tinggi



Jangan tak tahu ya bahan ini terdapat dalam QASEH GOLD ADINDA. Memang yang terbaik sahaja kami hidangkan.. haa giteww !




Bunga Passiflora Penenang Minda? 

Setelah seharian penat bekerja dan menguruskan diri serta keluarga, pasti para wanita merasa stres. Tahukah anda, Qaseh Gold Adinda mengandungi bunga unik Passiflora yang berkhasiat untuk membantu wanita untuk menjadi lebih rileks?

Bila kita rileks, fikiran lebih tajam, tambah bersemangat dan hubungan pun menjadi lebih mesra.


Cuba dulu baru tahuuu

Sebotol Qaseh Gold Adinda hanya RM78 sahaja, Semenanjung Malaysia


kredit : Qaseh Gold HQ

Untuk pesanan - klik CONTACT


Friday, 20 October 2017

Rutin penjagaan wajah di siang hari



cara membuat pesanan, klik CONTACT



Simple A.M Routine

G by Gojes ni dihasilkan untuk memudahkan wanita untuk amalkan skincare. Hari ni saya nak share rutin pagi (AM routine) G by Gojes. ๐Ÿ˜


1. Cuci wajah dengan Gentle Facial Foam.
Buih pencuci muka yang lembut akan mencuci segala kotoran, sel kulit mati dan lebihan sebum yang memerangkap bakteria tu dari kulit.


2. Rawat dan hidratkan wajah dengan Revitalising Serum.
Perlu ke semua orang pakai serum?
Ya, perlu sebab serum ni lah yang bantu repair kulit kita dan menyerap masuk ke dalam kulit untuk memberi kelembapan dari dalam.


3. Hydrating Day Cream 
Beri kelembapan dan perlindungan di lapisan atas kulit. Kulit kita perlukan perlindungan dari sinar UV dan pencemaran. Day cream juga bantu kekalkan kelembapan supaya tak keluar dari kulit apabila terdedah kepada haba.


4. Perfecting BB Cream 
Asas mekap ini bertindak menyamarkan cela, seratakan tona kulit, serta melindungi dari sinar UV. Ia bukan comedogenic.


Itu saja, simple dan berkesan.
SENANG KAN ๐Ÿ‘„

kredit : FB Page G by Gojes HQ 




Thursday, 12 October 2017

Qaseh gold tiada gula tambahan, hanya gula alami


Apa kah beza gula buatan dan gula alami/semulajadi


1. Gula semulajadi lebih mudah bertukar kepada tenaga. Gula semulajadi mudah diserap oleh usus dan sel.


2. Gula buatan memerlukan proses yang rumit kerana ia memerlukan kerahan daripada nutrisi, vitamin, mineral dalam tubuh kita. Bermaksud, sebelum gula buatan dapat diubah kepada tenaga, ia akan 'consume' atau 'makan' nutrisi yang ada dalam badan kita terlebih dulu.

sebab itu lah dalam tempoh yang panjang kesihatan kita boleh merosot.

Bayangkan setiap hari -  nutrisi , vitamin & mineral dalam tubuh kita di 'ngap' oleh gula buatan. Maka berlaku kekurangan zat dalam tubuh.

betul lah kan pernyataan umum - gula buatan ni makanan sel kanser.




kredit pic dari google


Bukan sekadar gula pasir, tetapi juga makanan segera (mudah makan) yang  di rak kedai seperti biskut, roti , air tin, air kotak,  ais krim, dan lain-lain.

Jom kita, kurangkan pengambilan gula buatan.

Jom kita jadi lebih berhati-hati dalam pemilihan makanan segera. Biskut dan roti putih adalah stok yang rata-rata ada di rumah. Sebagai snek makanan pentang atau malam. Tidak salah diambil, asal sahaja dalam kuantiti yang berpada.

Pilihan lain - kita boleh gantikan biskut dan roti dengan buah-buahan dan yogurt asli .

Sangat penting kita mula jaga pemakanan dengan seimbang dan berkhasiat supaya nutrisi tubuh kita tidak di'kikis' oleh gula buatan.



Gula dalam Qaseh Gold adalah gula semulajadi dari ramuan-ramuan terpilih seperti kurma, madu, buah tiin, delima, kismis,








kredit poster-poster comel dari page Qaseh Junior HQ




Untuk pesanan, dan info lanjut
klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/

Kakyong Habibah
Konsultan Qaseh Gold Ipoh
0189527725



#KakyongHabibah
#SihatituJihad

Thursday, 5 October 2017

Qaseh Gold Junior - manafaat produk





Minuman botani dengan kurma asli, madu, badam dan bayam



Membantu menguatkan sistem imun ,penghadaman dan meningkatkan kecergasan anak-anak. Qaseh Junior membantu :

• Menguatkan sistem imun untuk melawan penyakit
• Melancarkan pembuangan air besar
• Meningkatkan kecerdasan minda
• Menyokong tumbesaran yang sihat
• Membekalkan tenaga


Bahan-bahan ramuan Qaseh Gold Junior

• Kurma
• Buah Tin
• Zaitun
• Delima
• Habbatussauda
• Kismis
• Badam
• Bayam






Harga SM rm66
tidak termasuk kos pos

APAKAH KANDUNGAN HEBAT DALAM JUS QASEH JUNIOR?

Jus Junior hebat dari yang lain kerana JUS JUNIOR mengandungi 15 Ramuan Hebat dalam 1 botol :

  • * Badam – Ransang aktiviti minda & tingkatkan stamina.
  • * Kismis – Membekalkan tenaga & keupayaan minda, melindungi gigi & mata serta kuatkan tulang.
  • * Kurma – Membekalkan tenaga & minda, membantu stabilkan emosi dan membantu pelawasan.
  • * Madu – Agen mencerdaskan minda & meningkatkan tenaga, menguatkan sistem imun.
  • * Pegaga – Membantu legakan ekzema, jangkitan penafasan, asma, demam, selsema dan insomnia.
  • * Bayam – Meningkatkan kuasa imun tubuh, membantu masalah anemia & keletihan, pembentukan tulang & gigi yang kuat.
  • * Delima – Mengekalkan perjalanan darah serta membantu membaikpulih sel tubuh yang rosak akibat radikal bebas.
  • * Zaitun – Membantu memberi perlindungan awak kepada tubuh daripada risiko penyakit berbahaya seperti masalah jantung.
  • * Gingko – Herba minda. Berupaya merangsang fungsi minda & kuatkan ingatan, melindungi saraf, otot, jantung, pembuluh darah & retinan mata.
  • *Tiin – Meningkatkan keupayaan tubuh, menguatkan sistem ketahanan tubuh melawan penyakit. Melegakan keletihan dan merangsang kuasa otak.
  • * Garam Bukit – Membantu memperbaiki sistem penafasan & melawan jangkitan, mengimbangi pH tubuh, menguatkan kekejangan otot, baikkan penghadaman, membantu penyerapan mineral dalam sel & menggantikan elektrolit yang hilang.
  • * Habbatussauda – Meningkatkan sistem imun tubuh & membekalkan tenaga, membantu mengatasi pelbagai penyakit seperti asma, bronkitis, ekzema, alahan dan batuk.
  • *Air Zam-zam – Berupaya merawat pelbagai penyakit dan membantu tingkatkan sistem imun tubuh
  • * Gam Arab – Merupakan PREBIOTIK semulajadi yang dapat bantu sihatkan usus dan masalah sembelit.
  • * Zaafaran – Menyokong tumbesaran yang sihat & kuat. Membantu melegakan asma, imsomnia, batuk, murung dan penghadaman.
















Untuk pesanan, dan info lanjut
klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/

Kakyong Habibah
Konsultan Qaseh Gold Ipoh
0189527725

Anak Pelat perlu di ransang

Anak pelat

Anak-anak yang pelat - rasa rendah diri nya tebal
Lebih pilih berdiam diri dari bersuara.
Anak yang pelat sebutnya sukar difahami
Jadi sukar berkawan. Kesian kan.

Ibu ayah mesti rajin bercakap dengan anak
Setiap masa dan ketika berbuallah dengan anak
Usah biar anak adap gajet
Usah biar anak adap tv

Isi masa dengan sesi membaca dgn anak-anak
Isi masa bawa anak bermain di taman

Galakkan anak berinteraksi dgn kawan2 semasa bermain di taman
Ini cara untuk bantu kurang 'inferiority complex anak-anak
Bantu anak tambahkan perbendaharaan kata.

Sangat baik andainya diberi makanan kesihatan minda agar dapat di ransang otak anak sebaiknya.



Dapatkan Set Anak Bijak Sihat - hanya rm141 tidak termasuk pos.


Untuk pesanan, dan info lanjut
klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/

Kakyong Habibah
Konsultan Qaseh Gold Ipoh
0189527725

Tuesday, 3 October 2017

Gelombang Oren Qaseh Gold Junior



Gelombang Oren bakal tiba!

Apa tu #GelombangOren 

ramai yang tertanya apa yang bakal terjadi. 




Inilah gelombang oren! Bakal buat fenomena Qaseh tak lama lagik.

Alhamdulillah, rasa seronok dan teruja pulak apabila si comel Omar dan Hana pun khabarnya nak jadikan Qaseh Gold Junior sebagai minuman berkhasiat harian mereka




Tahniah Ana Edar , kali ini berkolabrasi dengan Omar dan Hana.. bakal muncul Kapten Junior 

Tunggu ya... !!




5 FUNGSI UTAMA hanya dengan 1 botol QASEH GOLD JUNIOR.
5 in 1, Hanya dalam 1 botol!

  • Menguatkan MEMORI, mencerdaskan MINDA

  • Menyokong TUMBESARAN


  • Menguatkan SISTEM IMUN untuk melawan penyakit & jangkitan kuman
  • Mengatasi masalah SEMBELIT

  • Membekalkan TENAGA.


Dapatkan sekarang!!!
Qaseh Gold Junior adalah PILIHAN TERBAIK buat anak-anak.



Percuma belon Kapten Junior selagi stok masih ada. 


Qaseh Gold Junior diiktiraf oleh PERDIM (Pertubuhan Doktor-doktor Islam Malaysia) sebagai makanan kesihatan berfungsi.


Untuk pesanan, dan info lanjut
klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/

Kakyong Habibah
Konsultan Qaseh Gold Ipoh
0189527725

Monday, 2 October 2017

Khasiat Pegaga dan Qaseh Gold Adinda



Kredit QasehGold HQ


1# Pegaga mengandungi pelbagai nutrien antaranya asid asiatik, kalsium, potasium, fosforus, beta karotin, vitamin C, tiamin, niasin dan riboflavin.

2# Menguatkan imunisasi bagi mencegah penyakit

3# Melancarkan pembuangan air besar. Serta dapat membantu mengeluarkan toksik akibat sembelit.

4# Me­nguatkan akar rambut, menyuburkan kulit kepala, menguatkan salur darah dan akar rambut serta me­ngelakkan masalah rambut yang lain.

5# Amalan meminumnya dikatakan mampu menjadikan wajah kelihatan awet muda kerana ia membantu menyuburkan kulit, rambut dan kuku. Ini kerana ia menyokong pembentukan kolagen,

6# Pegaga menunjukkan kesan positif terhadap sistem pengaliran darah dengan menguatkan salur darah dan kapilari.

7# Sifat antibakteria yang ada pada pegaga membuat­kan ia turut digunakan sebagai rawatan tradisi untuk jangkitan bakteria dan virus seperti selesema, jangkitan ­saluran kencing, influenza, batuk kering, kusta dan taun.

Dalam Qaseh Adinda memang terdapat bahan berkualiti ni. Ya ! memang berbaloi tau.


Untuk pesanan, dan info lanjut

klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/


Kakyong Habibah
Konsultan Qaseh Gold Ipoh
0189527725


Saturday, 16 September 2017

Adik-adik sudah dapat belon Kapten Junior??



video


Promosi selagi stok belon masih ada.

Belian setiap 1 botol Qaseh Gold Junior, dapat percuma 2 belon kapten junior  .

Cara untuk membuat pesanan,
hantar whatsapp ke 018 952 7725 @ http://qasehgoldipoh.wasap.my/
dengan message <Qaseh Gold Junior percuma belon KJ >



Thursday, 6 July 2017

Kenali madu komersial

KENALI MADU KOMERSIAL
.
.
Semalam, kita telah pelajari ciri-ciri MADU ASLI. Hari ni tentang MADU BUKAN ASLI atau MADU KOMERSIAL. Teruja kan?
.
.
Pakar pemakanan kesihatan berkata, "Untuk mengetahu sama ada Madu itu asli atau tidak tidak, perlu diuji di dalam makmal". Bunyi macam 'banyak kerja', kan?
.
.
Untuk menjaga kesihatan dengan MADU, pemilihan MADU yang tepat amat penting. Setuju?
.
.
Jom kita belajar kenali ciri-ciri MADU BUKAN ASLI atau MADU KOMERSIAL di bawah ini. Mesti SHARE ya.๐Ÿ˜






Wednesday, 5 July 2017

Ciri-ciri madu asli

5 CIRI MADU ASLI
.
.
Petua mencari MADU ASLI dalam pasaran adalah MADU ASLI kuantiti yang dijual adalah sedikit. Biasanya stok tidak banyak kerana kesukaran mendapatkan sumber.
.
.
Biasanya MADU ASLI adalah lebih mahal daripada madu yang dijual secara komersial.
.
.
Jom kita lihat dan SHARE ciri-ciri madu asli.๐Ÿ˜Š





kredit : FB Qaseh Junior HQ


Tuesday, 4 July 2017

Kaitan Bayam dan kesihatan kulit





HUBUNGAN BAYAM DENGAN KULIT
.
.
Anak-anak pantang ada peluang/ruang untuk bermain pasti akan minta izin untuk keluar tak kira waktu.
.
.
Ibu-ibu pula sungguh risau anak-anak terdedah dengan sinaran UV dari pancaran matahari yang boleh menyebabkan penyakit/kanser kulit.
.
.
BAYAM memberikan solusi terbaik dengan kelebihan Vitamin C & A. Pengambilan BAYAM dengan kerap membantu pertumbuhan sel kulit baru dan menyokong pengeluaran kolagen.
.
.
Ha, anak-anak yang aktif bersukan tidak perlu risau kulit kelihatan tua dari umur sebenar dengan kelebihan anti-oksidan dalam BAYAM!

Kredit : FB Qaseh Junior HQ


Untuk pesanan, dan info lanjut

klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/



Tuesday, 23 May 2017

5 Nutrisi yang ada pada KURMA


kredit
gambar & teks : Qaseh Junior HQ
dengan olahan pemilik blog


5 NUTRISI KURMA YANG ANDA PERLU TAHU!
.

.
Bila bulan Ramadhan datang, KURMA dah jadi sesuatu yang sinonim dalam masyarakat kita kan!
.
.
Kalau ada yang malas sahur tu.... ada yang cuma ambil air suam dan kurma je! Tapi yang peliknya...masih tetap kekal cergas dan bertenaga!
.
.
Rupanya.... Orang Arab makan buah Kurma bukan untuk suka-suka atau semata-mata Sunnah... tapi NUTRISI yang ada dalamnya boleh membuatkan kita rasa CERGAS dalam masa yang sama boleh buatkan badan kita LANGSING!
.
.
Jom kita lihat apa NUTRISI yang ada dalam KURMA ni sebenarnya...yang membuatkan orang seperti tak rasa lapar pun walau hanya makan kurma waktu sahur!
.





#1 RENDAH KOLESTROL
.
.
Adakah anda tahu, buah Kurma adalah bebas kolesterol dan rendah kandungan lemak?

Memasukkan kurma dalam diet harian anda membantu dalam penurunan berat badan.

Kurma kaya dengan serat jenis larut (soluble fiber). Serat larut ini boleh membantu menurunkan paras kolesterol tinggi dalam tubuh. Ia membantu membersihkan salur darah dan mengelakkan pembekuan darah.







#2 KAYA PROTEIN
.
.
Kurma adalah sumber protein yang sangat membantu dalam mengekalkan kecergasan dan menjadikan otot kuat.

Para pengunjung gimnasium disarankan mengambil beberapa buiji kurma sebagai sebahagian rutin harian mereka.

Anak-anak untuk kekal cergas, didik dan biasakan mereka dengan buah Kurma.





#3 KUATKAN SARAF
.
.
Buah kurma sarat dengan potassium. Potassium membantu membaiki sistem saraf dan risiko mendapat strok.

Sistem saraf amat penting untuk dijaga kerana berkaitan dengan penggunaan anggota badan pada setiap hari.

Potassium dalam kurma membantu sistem saraf berfungsi dengan baik. Warga emas yang mulai menurun daya kekuatan sarafnya sangat disyorkan mengamalkan kurma dalam diet harian. Selain pengamalan makan kurma membantu mengurangkan risiko serangan penyakit jantung.




#4 PELBAGAI VITAMIN
.
.
Buah Kurma adalah SuperFood mengandungi vitamin-vitamin seperti B1, B2, B3 dan B5 serta A1 dan C.

Tahukah anda, dengan pengambilan beberapa biji kurma setiap hari adalah cukup dan tidak perlu mengambil vitamin tambahan.

Ini bermakna, buah Kurma boleh dijadikan snek harian yang mudah dengan tinggi nutrisi!





#5 MUDAHKAN PENGHADAMAN
.
.
Resepi elak sembelit ada dengan buah Kurma? Resepinya, rendam beberapa biji kurma di dalam air kemudian minum dan kunyah pada setiap hari, sistem penghadaman anda akan 'berkelakuan sopan'.

Malah, buah Kurma ini sangat disyorkan pada mereka yang mengalami masalah sembelit. Kurma memiliki kriteria unsur laksatif semulajadi yang sangat baik untuk sistem penghadaman.

Nak langsing & cergas perlu selesaikan masalah sembelit!





Untuk pesanan, dan info lanjut

klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/




Monday, 22 May 2017

Tips merangsang sistem Imun anak-anak


kredit
gambar & teks : Qaseh Junior HQ
dengan olahan pemilik blog


RANGSANG SISTEM IMUN DENGAN PERCUMA
.
.
Sistem imun kanak-kanak berfungsi sama dengan orang dewasa. Bezanya, sistem imun kanak-kanak mengambil masa untuk mengenal pasti virus atau bakteria apa yang menyerang tubuh badan kanak-kanak.
.
.
Selain mengambil makanan berkhasiat, sistem imun kanak-kanak boleh dibangunkan secara semulajadi. PERCUMA!
.
.
Bagaimana?
.
.
Jom kita lihat bagaimana untuk tingkatkan sistem imunisasi anak-anak. Anak Sihat Anak Hebat!








#1 KEBERSIHAN TANGAN
.
.
Mencuci tangan dengan kerap membantu untuk mengurangkan jumlah pepijat, kotoran dan bakteria selepas bermain atau bilik darjah di sekolah.

Anak mudah terdedah kepada kuman dan bakteria kerana mereka masih belum faham dengan konsep kebersihan. Jadi peranan kita sebagai ibu bapa untuk memastikan anak pandai dan belajar ambil berat tentang kebersihan



#2 UDARA SEGAR
.
.
Alam semulajadi adalah ubat yang terbaik malah PERCUMA.

Aktiviti di luar rumah sangat baik dan terbaik untuk merangsang sistem imun.

Biasa kan lah membawa anak-anak beriadah dan bermesra dengan alam.





#3 KURANG GULA
.
.
Kajian menunjukkan GULA MENYEKAT FUNGSI IMUN. Tiada nutrisi dalam gula!

Apabila gula berada dalam badan, ia memerlukan nutrisi untuk mematabolismakannya yang memerlukan mineral-mineral dalam badan anak-anak.

Anak-anak sedang membesar adalah waktu terbaik membiasakan mereka dengan makanan dan minuman kurang gula.

Pilihlah pemakanan yang sesuai untuk anak, elakkan makanan yang kaya gula terproses , lebihkan pemakanan dari gula semulajadi.

Makanan kaya gula terproses : seperti segala jenis kek, segala jenis roti dengan krim, gula-gula , air dalam kotak, air tin, air bergas dan yang seumpamanya.






#4 MESRA ALAM
.
.
Persekitaran yang sihat di rumah sangat penting bagi anak-anak.

Merokok bukan sahaja berbahaya kepada perokok, ia juga menyebabkan kerosakan kepada orang-orang tersayang disekeliling.

Asap rokok membunuh dan mengganggu sel-sel penting anak-anak dan menyebabkan sistem imun semulajadi mereka tidak maju.

Ahli keluarga yang merokok sebaiknya perlu lah lebih prihatin. Elakkan merokok dalam kawasan rumah. Jika mahu anak sihat, ayah lah yang harus tunjukkan dulu teladannya.



Semoga bermanafaat.



Untuk pesanan, dan info lanjut

klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/



Friday, 14 April 2017

Gentle Facial Foam dari G by Gojes






Gentle Facial Foam G by Gojes

[Buih Pencuci Muka Lembut G by Gojes]
๐Ÿ‘Membersih
๐Ÿ‘Menyegarkan
๐Ÿ‘Melembapkan

Formulasi daripada 4 Bahan Unik Ramuan Premium :
1. Minyak Kelapa Dara
2. Minyak Tea Tree
3. Vitamin C
4. Vitamin B3


SATU PRODUK UNTUK SEMUA JENIS KULIT?

Tak mustahil! Tak payah susah-susah guna produk berbeza. Yang penting, teknik pemakaian saja kena adjust.






Gentle Facial Foam ini mencuci kulit wajah secara mendalam. Diperkaya dengan minyak kelapa dara, Vitamin C dan Vitamin B3.




Contoh saiz buih untuk digunakan. Jenis kulit yang berbeza perlu menggunakan kuantiti/saiz buih yang berbeza 

Tak perlu basahkan wajah dulu.

Mula-mula pam busa ke tapak tangan dan try calit dalam 2 saiz.

Saiz duyit syiling 20 sen untuk kawasan kulit berminyak.

Saiz syiling 10 sen untuk kawasan kulit normal atau kering.



KULIT BERMINYAK

1. Calitkan busa saiz syiling 20 sen ke 5 kawasan wajah ini.

2. Ratakan busa dan urut wajah dalam gerakan ke atas. 

3. Bilas dan lap!

4. Pakai Revitalising Serum.







KULIT KERING

1. Calitkan busa saiz syiling 10 sen ke 5 kawasan wajah ini.

2. Ratakan busa dan urut wajah dalam gerakan ke atas. 

3. Bilas dan lap!

4. Pakai 2 LAPISAN Revitalising Serum







KULIT KOMBINASI

1. Calitkan busa saiz syiling 20 sen ke kawasan berminyak dan busa yang lebih kecil saiznya ke kawasan yang normal atau kering. 

2. Ratakan busa dan urut wajah dalam gerakan ke atas. 

3. Bilas dan lap!

4. Pakai Revitalising Serum, letakkan 2 LAPISAN serum ke kawasan yang kering.









KULIT KERING

1. Calitkan busa saiz syiling 10 sen ke 5 kawasan wajah ini.

2. Ratakan busa dan urut wajah dalam gerakan ke atas. 

3. Bilas dan lap!

4. Pakai Revitalising Serum




Untuk pesanan,

klik http://qasehgoldipoh.wasap.my/







Thursday, 6 April 2017

Qoqo Stevia minuman koko dan kurma yang semulajadi dan sihat





QOQO STEVIA

Minuman campuran koko, kurma & stevia.
Tiada gula tersembunyi.
Tiada perisa & perasa tiruan.
Yang suka2 tuduh tanpa usul periksa tu,
Cukup2 lah bersangka2 yang tidak-tidak.

Jika tak suka, jangan memburukkan tanpa bukti dan tahu detail2 produk kami.
Usah di samaratakan dengan produk qoqo yang lain dalam pasaran.
Qoqo stevia bukan produk OEM.

Suka diingatkan :
Ana Edar komited menghasilkan produk yang berkualiti dengan kaedah yang berintegriti dan diyakini.
Anda yang suka blend kurma lepas tu campur koko asli, itu memang bagus.


Terhasilnya Qoqo stevia, kerana kita nak memudahkan anda mendapat khasiat kurma & qoqo. kita ada dalam bentuk sachet yang mudah dibawa. Jadi jika anda sedang travel pun, tetap boleh rasai nikmat & khasiat qoqo stevia.

Siapa yang boleh minum Qoqo stevia.
Insya Allah, dari usia 1 tahun ke atas.
Hatta ibu yang baru bersalin, yang baru jalani operation, yang dalam pantang , yang ada darah tinggi & kencing manis pun boleh minum.

Mana nak dapat?
Hubungi rania2 kami #TeamQKN #TeamQMN @ mana2 kenalan anda yang berstatus rakaniaga Qaseh Gold Ana Edar.

QOQO STEVIA LEBIH LAZAT LEBIH SIHAT

Kongsi sebab Qaseh.

Sunday, 12 March 2017

TEH RERAMA ANA EDAR




Daun Rerama atau Red Butterfly Wing menunjukkan ciri-ciri anti kanser serta anti radang dan dijadikan herba istimewa yang mampu meningkatkan antibodi tubuh melawan penyakit.



*CITARASA PREMIUM*
=================
๐ŸŒŸDaun rerama di kenali sebagai Mariposa di barat dan ia sebenarnya adalah pokok hiasan berasal dari Asia Tenggara
๐ŸŒŸDaunnya seperti kepak rama-rama yang akan mengecut pada waktu malam dan mengembang semula pada waktu siang. *Kebaikan Teh Rerama*



Amalkan Hidup Sihat Hidup Bahagia





✔ 100% daun rerama hijau 


✔ cara amal .
Rendam 1 uncang dalam 1 mug air panas selama 1-2 minit. 

1 uncang boleh digunakan beberapa kali.
Simpan uncang di dalam peti sejuk. .






*Manfaat Daun Rerama*




*Kebaikan Teh Rerama*
===================
๐ŸŒŸBerfungsi anti tumor dan anti kanser
๐ŸŒŸIa dapat menyembuhkan
~Penyembuahan SLE
~Denggi
~Masalah usus
~Darah tinggi
~Kencing manis
~Astma
~Resdung 






TEH RERAMA ANA EDAR
✔ 1 kotak ada 15 sachet
✔ harga rm70 SM , rm76 SS
✔ ORGANIK. bebas GMO. Bebas racun serangga. Bebas pewarna. Bebas pengawet.
✔ Selamat. Menyihatkan. Rasa yang enak. Bau yang harum.
✔ Anti kanser. Anti tumor
✔ TINGGI ANTIOKSIDAN. bantu kurangkan radikal bebas.
✔ Bantu stabilkan tekanan darah.
✔ Bantu stabilkan tahap.glukosa dalam darah. .
.
Untuk pesanan . Hubungi kakyong #WA0189527725 .